Più di 20 anni di esperienza di fabricazione

Cos'è una macchina di soffiatura

Blow molding hè un metudu difurmendu prudutti cavuper mezu di pressione di gas per soffià è inchjà l'embrioni di fusione calda chjusi in u muffa.U muffa di colpu cavu hè di estrusione da l'extruder è mette u blank termoplasticu tubulare chì hè sempre in u statu di ammorbidimentu in u molding molding.Then attraversu l'aria compressa, usendu a pressione di l'aria per deformà u biancu longu a cavità die, cusì soffia in u muffa. un collu cortu prudutti cavu.

U modellu di colpu cavu hè a tecnulugia di furmazione più impurtante per a produzzione di prudutti di plastica cavu.Quasi tutti i termoplastici ponu esse aduprati per u soffiu cavu, cum'è polietilene, PVC, polipropilene, poliestirene, poliester lineare, policarbonate, poliamide, acetato di cellulosa è resina di formaldeide poliacidu, etc.

Cù sta tecnulugia di mudificazione, ùn pò micca solupruduce picculu vulumebuttigli di parechji millilitri, ma dinù pòpruducemillaie di litrigrande volumebarili è cisterna d'acqua di almacenamento, è ancu sfere flottanti, tanki di carburante di l'automobile è kayaks.

 

Chì caratteristiche duveranu avè i prudutti di u soffiu?

1.Resistenza à u cracking di stress ambientale: cum'è un cuntinuu, hà a capacità di prevene u cracking quandu vene in cuntattu cù surfactant;

2.Impermeabilità à l'aria (resistenza di permeabilità): si riferisce à e caratteristiche chì impediscenu a diffusione esterna di l'ossigenu, diossidu di carbonu, nitrogenu è vapor d'acqua.

3.Resistenza di scossa: per prutezzione di e merchenzie in u cuntinuu, i prudutti duveranu avè una resistenza à l'impattu chì ùn pò micca esse sbulicatu da un metru di altezza.

4.In più, ci sò a resistenza di droga, a resistenza statica, a durabilità è a resistenza di estrusione.

Chì sò i vantaghji di u soffiu?

1.Hollow, struttura a doppia parete pò assorbe è eliminà l'energia d'impattu;

Disegnu 2.Flexible, cù alta funziunalità è costu di pruduzzione bassu;

3.A tecnulugia di trasfurmazioni pò cambià u gruixu di l'embriione;

4.During processing, u gruixu di u pruduttu pò esse cambiatu à vuluntà senza migliurà di u moldu;

5.Low pressure muffa (u stress internu di u muffa hè assai più chjucu cà quellu di l'injection molding), in modu à migliurà a stabilità dimensionale, resistenza à a corrosione chimica è rendiment à alta temperatura;

diversità 6.Assembly: viti self-tapping, die insert, rivet fastener espansione;

7.Simple muffa, bassu costu è ciclu di trasfurmazioni cortu;

8.U muffa di mostra cù prezzu bassu pò esse pruduciutu rapidamente.

U modellu di soffiu hè un prucessu di fabricazione da quale sò furmati pezzi di plastica cavu: hè ancu usatu per furmà buttigli di vetru.In generale, ci sò trè tippi principali di muffa di colpu:estrusione soffiatura, iniezione soffiatura, e iniezione soffiaggio stretch.

Features:

.Rendimentu stabilecù un PLC avanzatu.

.Conveying preforms in autumàticucù trasportatore.

.Forta penetrabilitàè una bona è rapida distribuzione di u calore lassendu i buttigli rotate da ellu stessu è rivoluzione in i rails simultaneamente in u preheater infrared.

.High adjustabilityper attivà u preheat per preheat preforms in forme, aghjustendu u tubu di luce è a lunghezza di u bordu riflettente in l'area di preheating, è a temperatura eterna in u preheat cun un apparatu termostaticu automaticu.

.Alte sicurezzecù l'apparechju di serratura automatica di sicurità in ogni azzione meccanica, chì farà chì e prucedure turnanu in un statu di salvezza in casu di una rottura in una certa prucedura.

In fondusoffiaturahè una parte di plastica cavu è fà un containeru chì unisce queste parti.Hè dispunibule in parechje forme è dimensioni.U muffa di colpu è iniezione sò una di e tecniche assai utilizzate è cumunimenti usate cù questa tecnicapruduce pezzi di plastica d'alta qualità in u costu minimudunque questu hè un modu assai efficace in u costu.U soffiu hè una tecnica antica utilizata per creà oggetti cavu.In Blow molding sò implicati parechji fattori cum'è "tipu di plastica, vitezza, vitezza, temperatura.L'aria hè unu di i fatturi impurtanti è ghjoca un rolu vitale in u soffiu.L'aria imbuttata in u moldu per espansione è dà a forma desiderata.U prucessu di stampa di soffiu hè assai faciule, assai utilizatu è include macchine à pocu costu, a fabricazione di buttigli di plastica chì utilizanu stu prucessu hè assai più economica cumparatu cù l'injection.In stampi per soffiaggio ùn hè micca necessariu per fà stampi di alta precisione.

Blow molding - hè un prucessu di fabricazione assai specificu da quale si formanu pezzi di plastica cavu è ponu esse uniti.

Amacchina per soffiatricehè largamente utilizatu in a produzzione cummerciale di bevande.A macchina di colpu crea una buttiglia di plastica secondu una ricetta, per esempiu specificendu a capacità di a buttiglia per esse fatta.A macchina hè custituita da stampi, un controller logicu programmabile, è strumenti meccanichi è elettronichi.


Tempu di post: 31-mar-2022