Più di 20 anni di esperienza di fabricazione

Breve analisi di a macchina di film soffiatu

Nta l'ultimi anni, novi indicatori di prutezzione di l'ambiente è di cunservazione di l'energia anu elevatu u sogliu per l'industria di a carta, risultatu in un aumentu di u costu di u mercatu di l'imballaggio di carta è di i prezzi in crescita.I prudutti di plastica sò diventati una di e diverse industrie di imballaggio, è anu prumuvutu a cunservazione di l'energia è a riduzzione di emissioni, è pocu à pocu hà guadagnatu a suprana, chì hà purtatu à un aumentu currispundente in a quota di mercatu di imballaggi in plastica, stimulendu in modu efficace u sviluppu di u soffiu. industria di machini di fabricazione di machini di film.

Dopu à 15 anni, l'industria di i machini plastichi di a Cina hà rializatu u sviluppu di salti in avanti è hà allargatu a so scala industriale.I principali indicatori ecunomichi anu aumentatu annu per annu per ottu anni consecutivi.A so velocità di sviluppu è l'indicatori ecunomichi chjave sò trà e prime 194 industrii sottu a ghjuridizione di l'industria di a machina.L'industria di a machina plastica cuntinueghja à cresce è à sviluppà.A capacità di fabricazione annuale di machini plastichi hè di circa 200 000 setti (set), è e categurie sò cumpletu.

Inoltre, i fabbricanti di macchine di stampatura à iniezione in i paesi industrializzati in u mondu anu migliuratu continuamente e funzioni, a qualità, l'equipaggiu di supportu è u livellu di automatizazione di e macchine di stampaggio a iniezione ordinarie in l'ultimi anni.À u listessu tempu, svilupperemu vigorosamente è svilupperemu macchine per stampà à iniezione à grande scala, macchine per stampaggio a iniezione speciale, macchine per stampaggio a iniezione di reazione è macchine per stampaggio a iniezione per risponde à a dumanda di a produzzione di leghe plastiche, plastiche magnetiche, cù inserti è ottica digitale. prudutti di discu.

Perchè u sviluppu di a macchina di soffia di film hè vicinu à a scienza è a tecnulugia, u cunsumu relativamente altu, a bassa efficienza è altri prudutti meccanichi in u mercatu sò gradualmente eliminati.L'industria di a macchina di soffia di film plasticu hè in u periodu, super risparmiu d'energia è riduzzione di emissioni, film soffiatu di plastica L'industria di fabricazione di macchine utensili applica l'alta tecnulugia, è a nova macchina di film soffiata prodotta risponde à e diverse esigenze di u mercatu.L'imballaggio alimentare hè un campu cù parechje applicazioni di film.U film d'alta qualità soffiatu da a macchina di soffia di film pò esse usatu cum'è una promozione di imballaggio di merceria per rinfurzà u valore cummerciale.Una bona macchina di soffia di film di rendiment mostra una bona adattabilità di u mercatu in u prucessu di produzzione di film.Mentre migliurà l'efficienza di a produzzione, furnisce comodità per e persone è prumove u sviluppu armoniu di a sucità.

Precauzioni per l'usu di a macchina di film soffiatu:

1. A causa di possibili danni à i cumpunenti elettrici o i capi di filu durante u trasportu, l'ispezione stretta deve esse realizata prima.Per assicurà a sicurità persunale, u mecanismu di apertura deve esse cunnessu à u filu di terra, dopu l'alimentazione hè attivata, è dopu l'operazione di u mutore di ogni parte hè strettamente verificata, è l'attenzione hè pagata.Ùn ci hè micca fuga.

2. Quandu si stallanu, fate attenzione à aghjustà a linea centrale di a testa di l'extruder è u centru di u roller di trazione per esse horizontale è verticale, è ùn deve micca deviate da u skew.

3. Quandu u bobinamentu hè aumentatu, u diametru esternu di u bobina hè gradualmente aumentatu.Per piacè fate attenzione à a corrispondenza trà a velocità di trazione è a velocità di avvolgimentu.Per piacè aghjustate à tempu.

4. Dopu chì l'ospitu hè attivatu, fate assai attente à u funziunamentu di l'ospite, aghjustate, currettu è aghjustate l'instrumentu elettricu è u controller in tempu per assicurà u so funziunamentu normale.

5. A scatula di l'ingranaggio principale è u riduttore di trazione deve esse rifornitu spessu, è l'oliu d'ingranaggio deve esse rimpiazzatu.Per piacè rimpiazzà u novu oliu di gear cù a nova macchina per circa 10 ghjorni per assicurà u funziunamentu normale di ogni parte rotativa.Prestate attenzione à u rifornimentu di carburante per prevene i danni di jamming è overheating.Verificate a strettezza di ogni articulazione per impedisce chì u bullone si alluntassi.

6. L'aria compressa in u tubu di bolle deve esse guardatu in una quantità adatta.Perchè l'aria compressa sguasserà durante u prucessu di trazione, per piacè rinfriscà à tempu.

7. Spessu pulisce è rimpiazzà u filtru in u capu di a macchina per impediscenu u bloccu, per prevene i particeddi plastichi mischiati in u ferru, a sabbia, a petra è altre impurità per evità danni à u barile di vite.

8. Hè strettamente pruibitu di vultà u materiale senza vultà u materiale.Quandu u canna, u tee è u die ùn anu micca righjuntu a temperatura necessaria, l'ospitu ùn pò micca esse cuminciatu.

9. Quandu principia u mutore principale, principià u mutore è accelerà lentamente;quandu u mutore principale hè spenta, deve esse decelerated prima di chjude.

10. Quandu u preriscaldamentu, u riscaldamentu ùn deve esse troppu longu è troppu altu, per evità u bloccu di u materiale.


Tempu di post: 31-mar-2022