A Cina torna à u travagliu: Segni di ripresa da u Coronavirus
Logistica: cuntinueghja a tendenza pusitiva per i volumi di container
L'industria logistica riflette a ripresa di a Cina da u Coronavirus. In a prima settimana di marzu, i porti chinesi anu avutu un aumentu di 9,1% in i volumi di container. Frà elli, u tassu di crescita di i porti di Dalian, Tianjin, Qingdao è Guangzhou hè statu di 10%. Tuttavia, i porti in Hubei si stanu riprendendu pianu pianu è sò cunfruntati à una mancanza di persunale è di travagliadori. Oltre à i porti in Hubei, l'epicentru di l'epidemia di u virus, altri porti longu u fiume Yangtze sò tornati à l'operazione nurmale. U flussamentu di carichi di trè porti principali in u fiume Yangtze, Nanjing, Wuhan (in Hubei) è Chongqing hè aumentatu di 7,7%, mentre chì u flussamentu di container hè aumentatu di 16,1%.
I prezzi di spedizione sò aumentati di 20 volte
I tariffi di trasportu di merci per e rinfuse secche è u petroliu grezzu anu cuminciatu à mustrà i primi segni di ripresa mentre l'industrie cinesi si riprendenu da u Coronavirus. U Baltic Dry Index, chì hè un indicatore di e scorte di trasportu di merci per rinfuse secche è di u mercatu generale di u trasportu marittimu, hè aumentatu di 50% à 617 u 6 di marzu, mentre chì u 10 di ferraghju era 411. I tariffi di noleggio per i trasportatori di grezzu assai grandi anu ancu riacquistatu un pocu di equilibriu in l'ultime settimane. Prevede chì i tariffi ghjurnalieri per e navi Capesize, o grandi navi di carichi secchi, aumenteranu da circa 2.000 dollari americani à ghjornu in u primu trimestre di u 2020, à 10.000 dollari americani in u secondu trimestre, è à più di 16.000 dollari americani in u quartu trimestre.
Vendita al dettaglio è ristoranti: i clienti tornanu in i negozii
E vendite al dettaglio in Cina sò diminuite di un quintu in i primi dui mesi di u 2020 paragunatu à l'annu precedente. In quantu à a ripresa di a Cina da u Coronavirus, a vendita al dettaglio offline hà una grande salita davanti à elli. Tuttavia, i ristoranti è i supermercati sò indicatori di a tendenza pusitiva à vene.
Riapertura di ristoranti è negozi offline
L'industria cinese di a vendita al dettaglio offline si riprende da u Coronavirus, u 13 di marzuthTutti i 42 magazini ufficiali Apple anu apertu per centinaie di cumpratori. IKEA, chì hà apertu trè di i so magazini di Pechino l'8 di marzu, hà ancu vistu un numeru elevatu di visitatori è code. Prima, u 27 di ferraghju, Starbucks hà apertu l'85% di i so magazini.
Catene di supermercati
À u 20 di ferraghju, u tassu mediu d'apertura di e grande catene di supermercati in tuttu u paese hà superatu u 95%, è u tassu mediu d'apertura di i magazzini di cunvenienza hè statu ancu intornu à l'80%. Tuttavia, i centri commerciali di grande scala cum'è i grandi magazzini è i centri commerciali anu attualmente un tassu d'apertura relativamente bassu di circa u 50%.
E statistiche di ricerca di Baidu mostranu chì dopu à un mese di cunfinamentu, a dumanda di i cunsumatori in Cina hè in crescita. À u principiu di marzu, l'infurmazioni nantu à a "ripresa" nantu à u mutore di ricerca cinese sò aumentate di 678%.
Manifattura: e principali cumpagnie manifatturiere anu ripresu a pruduzzione
Da u 18 à u 20 di ferraghjuthIn u 2020, a Cunfederazione di l'Imprese Cinesi hà messu in piazza un gruppu di ricerca per realizà un'inchiesta mirata nantu à a ripresa di a pruduzzione. Hà dimustratu chì e 500 principali cumpagnie manifatturiere di a Cina anu ripresu u travagliu è a pruduzzione à 97%. Trà l'imprese chì anu ripresu u travagliu è a pruduzzione, u tassu mediu di turnover di l'impiegati era di 66%. U tassu mediu di utilizzazione di a capacità era di 59%.
Ripresa di e PMI cinesi da u Coronavirus
Cum'è u più grande impiegatore, a ripresa di a Cina da u Coronavirus ùn hè micca cumpleta finchè e PMI ùn saranu di ritornu in traccia. E PMI sò e più colpite da l'epidemia di Coronavirus in Cina. Sicondu un'inchiesta di l'università di Pechino è Tsinghua, l'85% di e PMI dicenu chì durerebbenu solu trè mesi senza un redditu regulare. Tuttavia, à u 10 d'aprile, e PMI sò state riprese à più di l'80%.
L'imprese statali cinesi si sò riprese da u Coronavirus
In generale, l'indicatori di l'imprese statali sò significativamente megliu cà quelli di l'imprese private, è ci sò più difficultà è prublemi per ripiglià a pruduzzione è a pruduzzione in l'imprese private.
In termini di diverse industrie, l'industrie à alta intensità tecnologica è l'industrie à alta intensità di capitale anu un tassu di ripresa più altu, mentre chì l'industrie à alta intensità di manodopera anu un tassu di ripresa più bassu.
Da u puntu di vista di a distribuzione regiunale, Guangxi, Anhui, Jiangxi, Hunan, Sichuan, Henan, Shandong, Hebei, Shanxi anu tassi di ripresa più alti.
A catena di furnimentu tecnologicu si riprende gradualmente
Mentre l'industrie cinesi si riprendenu da u Coronavirus, ci hè una speranza per a ripresa di a catena di furnimentu mundiale. Per esempiu, Foxconn Technology hà dichjaratu chì e fabbriche di a cumpagnia in Cina funzioneranu à u so ritmu nurmale à a fine di marzu. Compal Electronics è Wistron prevedenu chì à a fine di marzu a capacità di pruduzzione di cumpunenti di l'urdinatore tornerà à i livelli abituali di bassa stagione. Philips, chì a so catena di furnimentu hè stata interrotta da u Coronavirus, si sta ancu riprendendu avà. Attualmente, a capacità di a fabbrica hè stata restaurata à 80%.
E vendite di vitture in Cina sò calate significativamente. Tuttavia, Volkswagen, Toyota Motor è Honda Motor anu ripresu a pruduzzione u 17 di ferraghju. U 17 di ferraghju, BMW hà ancu ripresu ufficialmente u travagliu in a più grande fabbrica di metropolitana di Shenyang basata nantu à a pruduzzione in u mondu, è quasi 20.000 impiegati sò tornati à u travagliu. A fabbrica cinese di Tesla hà dichjaratu chì hà superatu u livellu pre-epidemia è dapoi u 6 di marzu più di u 91% di i travagliadori sò tornati à u travagliu.
L'ambasciatore iranianu elogia a Cina per u so aiutu durante a lotta contr'à COVID-19
A Lettonia riceve kit di test di coronavirus donati da a Cina
I materiali medichi di l'impresa cinese ghjunghjenu in Portugallu
E cumunità britanniche cinesi donanu 30.000 camici DPI à u NHS
L'armata cinese furnisce più forniture mediche per aiutà u Laos à luttà contr'à COVID-19
Data di publicazione: 24 di marzu di u 2021