Più di 20 anni di esperienza di fabricazione

Luttemu inseme contr'à COVID-19

Cina torna à u travagliu: Segni di ricuperazione da Coronavirus

Logistica: tendenza positiva cuntinua per i volumi di container

L'industria logistica riflette a ricuperazione di a Cina da u Coronavirus.In a prima settimana di marzu, i porti chinesi avianu un saltu di 9.1% in volumi di cuntainer.Trà elli, u tassu di crescita di i porti di Dalian, Tianjin, Qingdao è Guangzhou era 10%.In ogni casu, i porti in Hubei si ricuperanu lentamente è affruntà una mancanza di persunale è travagliadori.Oltre à i porti in Hubei, l'epicentre di u focu di virus, altri porti longu u fiume Yangtze sò tornati à u funziunamentu normale.U flussu di carichi di trè porti principali in u fiume Yangtze, Nanjing, Wuhan (in Hubei) è Chongqing hà aumentatu di 7,7%, mentre chì u trasportu di cuntainer hè aumentatu di 16,1%.

I tassi di spedizione sò aumentati di 20 volte

I tassi di spedizione di merci per a massa secca è u petroliu crudu anu cuminciatu à mostrà i primi segni di ricuperazione mentre l'industrie cinesi si recuperanu da Coronavirus.U Baltic Dry Index, chì hè un proxy per i stocks di trasportu in granu seccu è u mercatu generale di trasportu, hà risuscitatu da 50 per centu à 617 u 6 di marzu, mentre chì u 10 di ferraghju era 411. I tassi di charter per i trasportatori di crude assai grande anu ancu ricuperatu qualchi. pede in l'ultime settimane.Prevede chì i tassi di ogni ghjornu per e navi Capesize, o grandi navi di carica secca, aumenteranu da circa $ 2,000 à ghjornu in u primu trimestre di u 2020, à $ 10,000 in u sicondu trimestre, è à più di $ 16,000 à u quartu trimestre.

Commerciu è ristoranti: i clienti tornanu à i buttreghi

A vendita di vendita in Cina hè diminuita di un quintu in i primi dui mesi di u 2020 da un annu prima.In quantu à a ricuperazione di a Cina da u Coronavirus, u retail offline hà una grande salita davanti à elli.Tuttavia, i ristoranti è i supermercati sò indicatori di a tendenza pusitiva avanti.

Riapertura di ristoranti è buttreghi offline

L'industria cinese di vendita offline si riprende da u Coronavirus, u 13 di marzuthtutti i 42 magazzini ufficiali Apple aperti per centinaie di cumpratori.IKEA, chì hà apertu trè di i so magazzini di Pechino l'8 di marzu, hà vistu ancu un numeru elevatu di visitatori è file.Prima, u 27 di ferraghju Starbucks hà apertu 85% di i so magazzini.

Catene di supermercati

Da u 20 di ferraghju, u tassu mediu di apertura di e catene di supermercati à grande scala in u paese superava u 95%, è u tassu di apertura mediu di i magazzini di cunvenzione hè ancu di circa 80%.Tuttavia, i centri commerciali di grande scala, cum'è i grandi magazzini è i centri commerciali attualmente anu un tassu di apertura relativamente bassu di circa 50%.

E statistiche di ricerca di Baidu mostranu chì dopu à un bloccu di un mese, a dumanda di i cunsumatori in Cina hè in crescita.A principiu di marzu, l'infurmazioni nantu à a "ripresa" in u mutore di ricerca cinese anu aumentatu da 678%

Manufacturing : l'imprese di fabricazione superiore ripigliò a produzzione

Da u 18 à u 20 di ferraghjuth2020 China Enterprise Confederation hà creatu un gruppu di ricerca per fà una indagine mirata nantu à a ripresa di a produzzione.Hà dimustratu chì e prime 500 cumpagnie di fabricazione di Cina ripigliò u travagliu è ripigliò a produzzione à 97%.Trà l'imprese chì anu ripigliatu u travagliu è ripiglià a produzzione, u tassu mediu di rotazione di l'impiegati era di 66%.U tassu d'utilizazione di a capacità media era di 59%.

A ripresa di e PMI chinesi da u Coronavirus

Cum'è u più grande impiegatore, a ricuperazione di a Cina da u Coronavirus ùn hè micca cumpleta finu à chì e PMI sò tornate in pista.E PMI sò i più colpiti da u focu di Coronavirus in Cina.Sicondu un sondaghju di l'università di Pechino è Tsinghua, 85% di e PMI dicenu chì durà solu trè mesi senza un ingressu regulare.Tuttavia, da u 10 d'aprile, e PMI sò più di 80% recuperate.

L'imprese statali di a China si ripresa da u Coronavirus

In generale, l'indicatori di l'imprese statali sò significativamente megliu cà quelli di l'imprese privati, è ci sò più difficultà è prublemi à ripiglià a pruduzzione è a pruduzzione in l'imprese privati.

In quantu à e diverse industrii, l'industrii intensivi di tecnulugia, è l'industrii intensivi di capitale anu un tassu di ripresa più altu, mentre chì l'industrii intensivi di travagliu anu un tassu di ricuperazione più bassu.

Da a perspettiva di a distribuzione regiunale, Guangxi, Anhui, Jiangxi, Hunan, Sichuan, Henan, Shandong, Hebei, Shanxi anu tassi più altu di ripresa.

A catena di fornitura tecnologica si ricupera gradualmente

Cum'è l'industrii chinesi si ricuperanu da u Coronavirus, ci hè una speranza per a ripresa di a catena di furnimentu glubale.Per esempiu, Foxconn Technology hà dichjaratu chì e fabbriche di a cumpagnia in Cina correranu à u so ritmu normale à a fine di marzu.Compal Electronics è Wistron aspettanu chì à a fine di marzu, a capacità di produzzione di cumpunenti di l'informatica tornerà à i soliti livelli di bassa stagione.Philips, chì a so catena di fornitura hè stata interrotta da Coronavirus, si sta ancu ricuperà avà.Attualmente, a capacità di a fabbrica hè stata restaurata à 80%.

A vendita di l'auto in Cina hè cascata significativamente.Tuttavia, Volkswagen, Toyota Motor è Honda Motor ripigliò a pruduzzione u 17 di ferraghju. U 17 di ferraghju BMW hà ancu ufficialmente ripigliatu u travagliu in u più grande di u mondu di Shenyang, u metro West Plant, è quasi 20 000 impiegati tornanu à u travagliu.A fabbrica chinesa di Tesla hà dichjaratu chì hà superatu u livellu di prima di u focu è dapoi u 6 di marzu più di u 91% di i travagliadori sò tornati à u travagliu.

Inseme-luttàmu-corona-virus_188398

L'ambasciadore iranianu saluta a Cina per u so aiutu durante a battaglia contru COVID-19

iran

A Lettonia riceve kit di test di coronavirus donati da a Cina

Lativa

I pruvisti medichi di a ditta cinese arrivanu in Portugallu

20200441
20200441 (1)

E cumunità cinesi britanniche donanu 30,000 vestiti PPE à NHS

0422

L'armata cinese furnisce più pruvisti medichi per aiutà u Laos à luttà contra COVID-19

108f459d-3e40-4173-881d-2fe38279c6be
coronavirus-prevention-tips_23

Tempu di Postu: 24-Mar-2021