Espertu di l'armatura

10 Anni di Esperienza di Fabbricazione

Introduzione à u pruduttu RFID

RFID hè l'abbreviazione di Identificazione di Frequenza Radio. U principiu hè a cumunicazione di dati senza cuntattu trà u lettore è u tag per uttene u scopu di identificà u target. RFID hà una vasta gamma di applicazioni. L'applicazioni tipiche attualmente includenu chips d'animali, dispositivi antifurtu di chip di vittura, cuntrollu di accessu, cuntrollu di parcheggi, automatizazione di linea di produzione è gestione di materiale.

Caratteristiche

Applicabilità

A tecnulugia RFID dipende da onde elettromagnetiche è ùn richiede micca u cuntattu fisicu trà e duie parti. Questu li permette di stabilisce una cunnessione indipendentemente da polvere, nebbia, plastica, carta, legnu, è varii ostaculi, è cumunicazione diretta cumpleta

Alta efficienza

A velocità di lettura è scrittura di u sistema RFID hè estremamente rapida, è un prucessu tipicu di trasmissione RFID hè di solitu menu di 100 millisecondi. U lettore RFID ad alta frequenza pò ancu identificà è leghje u cuntenutu di parechje tag à tempu, ciò chì migliora assai l'efficienza di a trasmissione di l'infurmazioni

Unicitati

Ogni tag RFID hè unicu. Attraversu a corrispondenza unu-à-unu trà u tag RFID è u pruduttu, a circolazione successiva di ogni pruduttu pò esse tracciata chiaramente.

Simplicità

U tag RFID hà una struttura simplice, un altu tassu di ricunniscenza è apparecchiature di lettura simplici. In particulare cù a pupularità graduale di a tecnulugia NFC in i telefoni intelligenti, u telefuninu mobile di ogni utilizatore diventerà u lettore RFID più simplice.

Applicazione

Logistica

U magazzinu logisticu hè unu di i duminii d'applicazione più putenziali di RFID. I giganti logistici internaziunali cum'è UPS, DHL, Fedex, ecc. Sperimentanu attivamente cù a tecnulugia RFID per migliurà e so capacità logistiche à larga scala in u futuru. I prucessi applicabili includenu: seguimentu di carichi in u prucessu logisticu, raccolta automatica di informazioni, applicazioni di gestione di magazzini, applicazioni portuali, pacchetti postali, consegna espressa, ecc.

Traffic

Ci sò stati parechji casi riesciuti in a gestione di i taxi, a gestione di u terminal di l'autobus, l'identificazione di e locomotive ferroviarie, ecc.

Identificazione

A tecnulugia RFID hè ampiamente aduprata in i ducumenti d'identificazione persunale per via di a so lettura rapida è difficiule da falsificà. Cum'è l'attuale prughjettu di passaport elettronicu, a carta d'identità di seconda generazione di u mo paese, ID di studiente è altri documenti elettronichi varii.

Anti-falsificazione

A RFID hà e caratteristiche chì hè difficiule da falsificà, ma cumu si applica à l'anti-falsificazione richiede sempre una prumuzione attiva da u guvernu è l'imprese. I campi applicabili includenu l'anti-falsificazione di oggetti di valore (tabaccu, alcolu, medicina) è l'antifalsificazione di i biglietti, ecc.

Gestione Asset

Pò esse applicatu à a gestione di tutti i generi di beni, inclusi oggetti di valore, oggetti cun grande quantità è alta similarità, o merci periculose. Quandu u prezzu di e taglie diminuisce, a RFID pò gestisce guasi tutti l'articuli.

Oghje ghjornu, e tag RFID anu iniziatu à pocu à pocu à allargà a portata di u mercatu, chì serà una tendenza di sviluppu è una direzzione di sviluppu di l'industria in u futuru.

A nostra sucietà hà attualmente 3 tippi di macchine multifunzione, i so mudelli sò rispettivamente LQ-A6000, LQ-A7000, LQ-A6000W laminazione di etichetta. L'intarsiu è l'etichetta ponu esse cumbinati per furmà un pruduttu cumpletu.


Tempu di posta: Mar-24-2021