Espertu di l'armatura

10 Anni di Esperienza di Fabbricazione

Riassuntu di i prublemi cumuni di a macchina di cartone

Q: 1. Chì ci hè a differenza trà a nostra stampante inkjet di cartone è quella tradiziunale?
A1: Ùn avemu bisognu di fà un piattu è di mischjà l'inchiostru cum'è a stampa tradiziunale. U nostru inchiostru hè verde è ambientale

Q: 2.Chì hè u capu di stampa adupratu da a macchina è quantu dura a so vita di serviziu?
A2: Adotta una testa di stampa industriale EPSON impurtata, a vita di serviziu hè di circa 1-2 anni. (Comparatu cù l'usu di una testa di stampa di 1 pollice) U prezzu di a nostra testa di stampa hè a metà di quellu di i pruduttori simili, è a velocità hè 1,33 volte quella di i produttori simili. A precisione fisica di One PASS hè 1,7 volte quella di fabricanti simili.

Q3. E persone chì ùn cunnoscenu micca l'urdinatore ponu ammaestrà l'operazione?
A3: E persone scunnisciute ponu principià dopu una furmazione simplice.

Q4. Quanti culori stampa a macchina? Si pò stampà tutti i culori?
A4: A macchina hè una stampa à quattru culori, chì pò mischjà più di 20 mila culori.

Q5. Chì cartone hè adattatu per a macchina? Si ponu stampà fogli in acrilicu? Pudete stampà nantu à u cartone chì hè particularmente deformatu da i dui lati?
A5: U cartulare ondulatu in 20 mm pò esse stampatu. Ùn pudete micca stampà nantu à u cartone acrilicu. A nostra piattaforma di stampa stessa hà una funzione di adsorbimentu, è avemu ancu pressu speziale anti-deformazione per cartone deformatu.

Q6. Quantu cartone pò esse messu à tempu?
A6: L'altezza generale hè 20CM-30CM.

Q7. Ci seranu linee bianche durante a stampa? (Significa chì l'inchjostru hà tappatu l'ugliu di a testa di stampa è chì a testa di stampa ùn funziona micca)
A7: L'inchiostru hè inchiostru speciale. Sutta a cundizione di assicurà a temperatura è l'umidità, questu ùn accadrà micca. Se ci sò linee bianche nantu à e stampe, per piacè pulite a testa di stampa. (A funzione di pulizia hè completamente automatica)

Q8.Cumu hè u culore stampatu?
A8: U culore di e fiure stampate cù tinte à base d'acqua pò uttene basicamente l'effettu di a stampa tradiziunale, è u ritmu di risturazione di u culore hè relativamente altu.

Q9. Cume ghjudicà quandu aghjunghje tinta?
A9: Avemu una alarma di livellu bassu, è a cartuccia d'inchiostru secondaria estrarà automaticamente l'inchiostru da a cartuccia d'inchiostru primaria quandu u livellu di liquidu hè menu di a metà.


Tempu di posta: Mar-24-2021