Espertu di l'armatura

10 Anni di Esperienza di Fabbricazione

A differenza trà stampa digitale è stampa tradiziunale

U pacchettu è a stampa sò mezi è modi impurtanti per migliurà u valore aghjuntu di i prudutti è migliurà a so cumpetitività. Cum'è una tecnulugia di prucessu per a copia è u testu, si hè sviluppatu rapidamente cù u prucessu di tecnulugia di produzzione è hè diventatu una parte indispensabile di a nostra vita.

Avà a macchina di stampa digitale hà gradualmente cuminciatu à rimpiazzà a macchina di stampa tradiziunale in alcune industrie.

Questu articulu hè divisu in trè parti per introduce a differenza trà i dui.

Costu sfarente

A stampa digitale hè un novu tipu di tecnulugia di stampa chì utilizza u sistema di pre-stampa per trasmette informazioni grafiche direttamente à a macchina di stampa digitale attraversu a rete è stampà direttamente. Rispuntendu à a stampa tradiziunale, a stampa digitale hà un costu più bassu perchè a stampa digitale ùn richiede micca a fabbricazione di placche o u costu di avviamentu di a macchina, è un tempu di produzione più cortu, per l'utilizatori, risparmierà tempu, soldi è sforzu. Dunque, a stampa digitale hè più pupulare.

Limite d'investimentu bassu

Avà crescenu di più in più microimpresarii. A cuntrariu di e grande imprese, anu raramente un numeru particulari di bisogni di stampa. Tuttavia, a quantità minima d'ordine di chilogrammi in a stampa tradiziunale hà stabilitu per elli una soglia alta. Ùn pudianu truvà un serviziu di stampa adattatu.

Tuttavia, a stampa digitale ùn hà micca stu prublema. Generalmente, a stampa digitale pò esse ordinata in quantità assai chjuche. L'utilizatori ponu decide a quantità da stampà secondu i so bisogni, è i requisiti sò più bassi. Questu hà fattu chì parechji fornitori di servizii di stampa tradiziunali si trasforminu in stampa digitale, è a stampa digitale hè diventata sempre più cumuna.

Satisfà a dumanda di personalità

A stampa digitale pò risponde à i bisogni di persunalizazione di l'utente. A causa di u costu elevatu di a fabbricazione di piatti in a stampa tradiziunale, u stile di layout di a stampata di l'utente hè limitatu. Tuttavia, a stampa digitale principia micca solu à stampà un fogliu unicu, ma hà ancu contenuti diversi, è ùn aumenta micca i costi di stampa, cusì hè più pupulare trà l'utenti.

Tuttavia, cù u sviluppu di a tecnulugia di stampa versu a digitalizazione, l'automatizazione è l'intelligenza, a stampa digitale è a stampa tradiziunale anu furmatu pianu pianu un mudellu industriale cù vantaghji cumplementari è cumplementari. U mudellu di pruduzzione persunalizatu + batch furnisce una nova energia cinetica per u sviluppu industriale, chì pò micca solu risponde à i bisogni di l'utilizatori di piccule è microimprese, ma ancu risponde à i bisogni di l'imprese di grande scala per a persunalizazione di massa, affinchì l'industria sia piena di vitalità .


Tempu di posta: Mar-24-2021